Otázky a odpovědi
Připravili jsme pro vás seznam často kladených dotazů. Pokud zde nenajdete odpověď na svou konkrétní otázku, neváhejte nás kontaktovat – rádi vám ji zodpovíme!
Můžu si nechat vypracovat pouze krátkou analýzu zdarma?
Ano, samozřejmě. V analýze budou zhodnoceny základní aspekty vašeho webu a online prodeje. Nebude sice obsahovat detailní výpis všech možných bodů ke zlepšení, jako je tomu u podrobné analýzy, ale i tak si z ní ubytovací zařízení může odnést mnoho užitečných podnětů a nápadů k dalšímu rozvoji.
Můžu kombinovat více služeb?
Ano. Po společné konzultaci vám rádi navrhneme optimální složení služeb. Je pouze na vás, zda se rozhodnete pro jinou variantu, nebo využijete náš návrh.
Jak vím, že mi nenakombinujete služby, které nepotřebuji?
Zcela jistě to nevíte, ještě se neznáme! :) Po úvodní konzultaci ale uvidíte, že nám skutečně záleží na tom, aby vaše zařízení dobře fungovalo. Nebudeme prosazovat dlouhodobou spolupráci tam, kde to není nutné a kde si majitel nebo personál hotelu dokáže poradit sám. Úvodní analýza a konzultace je navíc zdarma, takže se nemusíte obávat si nás nezávazně vyzkoušet!"
Pomáháte spravovat o sociální dítě?
Tuto službu nabízíme jako doplňkovou k ostatním službám a samostatně ji neposkytujeme. Důvodem je, že dnes jsou v popředí sociální sítě jako Instagram a TikTok, které by měly vycházet z aktuálního dění na ubytovacím zařízení. Rádi vám představíme aktuální trendy na sítích a naučíme vás či váš personál, jak vytvářet příspěvky – jejich správa však zůstane na vás. Pokud budete mít zájem o reklamu na sociálních sítích, rádi vám doporučíme profesionála, který své práci opravdu rozumí.
Oplatí se Revenue Management i menším podnikům?
Ano. Právě menší podniky by měly mít na paměti, že nemají tolik příležitostí k navýšení tržeb. Většinou mají k dispozici jen pár měsíců v roce. Proto je důležité tyto dny a týdny pečlivě sledovat a prodávat za maximální ceny.